מתנות בזמן הקורונה

הקורונה ההולכת ומתפשטת ברחבי העולם דאגה לסדר עולמי חדש, דפוסי התנהגות שעד כה הכרנו בכמעט כל תחום השתנו ובמקומם דפוסי התנהגות חדשים נכנסו כך גם בתחום המתנות, בעוד בעבר שמנו לב להתחזקות האונליין אבל בצורה מתונה כזו שעוד שלחה אנשים לחנויות המתנות לבחון את המתנה מקרוב ורק אז לרכוש.

בכתבה זו נתעמק בשינויים שהכתיבה מגפת הקורונה בתחום המתנות, מה השתנה באמת כיצד בעלי העסקים בתחום המתנות מבצעים שינויים בהתאם לכך ומה צופה העתיד.

שינויי הקורנה

אז כצפוי פחות אנשים יוצאים מהבית כדי לקנות מתנות, אם פעם עוד היה פלח לא קטן באוכלוסייה שאהב את החוויה של לצאת ולקנות מתנה, לבחור ממדפי החנות, לבחון וויזואלית ולשאול שאלות פרונטאליות את המוכר אז הרי שהיום גם פלח האוכלוסייה הזה ברובו עבר לשירותי האונליין וכתוצאה מכך גם בחירת המתנות השתנתה.

פחות מתנות גדולות יותר גיפטקארדים – השינויים שחלו בתחום המתנות הביאו לשינוי מאד גדול בהיקף קניית המתנות הגדולות מימדים, אם בעבר היו ניגשים אנשים לחנויות ורוכשים מתנה גדולה, הרי שבקניית האינטרנט המשלוח של המתנות הגדולות הוא קצת יקר יותר ובעקבות כך חלה ירידה משמעותית ברכישתם.

ממה שאנחנו עדים בתקופה זו שאנשים פחות יצירתיים בבחירת המתנות ומשאירים את האופציות פתוחות למקבל המתנות, העובדה היא שיותר ויותר אנשים רוכשים בתקופות אלו גיפטקארדים בתור מתנות בין אם זה בשירות רחב היקפים כמו ביי מי או בין אם זה בחנויות ספציפיות שמוכרות גיפט קארד לשימוש בחנות בלבד, השורה התחתונה יותר גיפטקארדים ופחות מתנות פיזיות גדולות.

בעלי העסקים בתחום המתנות רושמים בשנה האחרונה כניסה משמעותית יותר לתחום האינטרנט ויותר אפשרויות לרכישת כרטיסי גיפטקארדים.

Comments are closed.